Plz. Send photos by telegram application only
نوشته شده توسط : فرید باقری


Comments posted by: Jeff Lfrl

Hello
there is a problem in my outlook software so im not be able to retreive your email address
If its possible send an empty email to the email address provided above so i would be able to email you and send some photo for you to see and review and getting your viewpoint about them
Yours sincerely
Jeff Lfrl

----------------------------------------------------------

Your response

Hi

i would rather you send photos for me by telegram application. after, i will review them and send to you my viewpoints about them

my telegram number: +989116779791

Yours sincerely
Farid Bagheri





:: برچسب‌ها: کتاب چشم طلایی , دانلود رایگان , آکادمی گنج , فرید باقری , گنج یابی , تلگرام , telegram , Farid Bagheriدفینه , زیر خاکی , فلزیاب , طلایاب، metal detector ,
:: بازدید از این مطلب : 1684
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
احمد نجفی نایینی در تاریخ : 1394/10/3/4 - - گفته است :
سلام استاد گرامی:میخواستم بپرسم نشان هلال ماه و ده تا ستاره کنارش نشانه چیست.
با تشکر
پاسخ: یکی از نشانه های مذهبی مهرپرستان می باشد. باید دید که چگونه قرار گرفته اند گاهی به منزله وجود غاری در نزدیکی بوده که 10 سردار یا روحانی (مغ) در داخل آن تدفین گشته اند ولی این نتیجه نباید بدون بررسی اعمال شود.

<-CommentGAvator->
مرتضی در تاریخ : 1394/9/8/faridbagheri - - گفته است :
و در ضمن من اینقدر سواد دارم که متن انگیلیسی رو بفهمم چیه و تا الان هم 1000تومان پول کسی رو نخوردم. و از خودم کامل اطمینان دارم. اگه زمان بگذره متوجه میشی که اشتباه برداشت کردی. و تهمت نا به جا به من زدی. باز اگه مشکلی داشتی من در خدمت هستم. خدا نگهدار همه
پاسخ:آقای طوایف ، متن نظر قبلی رو حذف میکنم چرا که حوصله خاله بازی ندارم!! ولی این نکته را گوش زد میکنم که کافر همه را به کیش خود پندارد! و اگر تو هم یک کلام می گفتی که اشتباه کردی و از روی ناراحتی حرفی به گودرزی زده ای منم از خطای شما می گذشتم و بازم باهات کار میکردم ولی تو فرافکنی میکنی و توی روز روشن دروغ می گویی!! ضمنا من نیازی ندارم به تو. امثال تو دروغ بگم چرا که نون من رو که نمیدی که بخواهم دروغ بگویم و بترسم!!؟ همانطور که قبلا گفتم منو بیهوش کردند و تمام وسایلم رو توی جنگل بردند و منو در همون حال توی ماشینم رها کردنمد! این به تو چه ربطی داره که بیام دروغ بگم!!؟ ضمنا جناب کارگاه اون بی شرفی که شما می گویید با دستگاه تصویری یاد شده برای گرفتن سی دی و ... به شما مراجعه کرده ، اگر فروشنده من بودم، چرا به خودم مراجعه نکرده بود و تو رو از کجا می شناخت که بیاد پیش تو! اگر به جای توهم کمی سرت رو به کارت گرم میکردی، امروز از زندگی عقب نمی افتادی!! و نهایتا تنها فرصتی که میتونم بهت بدم اینه که اولا مرد و مردونه و بدون صغرا یا کبرا بافتن اعتراف کنی که از عصبانیت اون صحبت ها رو به گودرزی گفته ای و منم چشم پوشی میکنم ولی برای کار فقط در صورت عقد قرار داد محکم باهات کار میکنم و تنها برندی را که بخواهم ازت خواهم گرفت. والسلام.

<-CommentGAvator->
مهدی در تاریخ : 1394/9/7/faridbagheri - - گفته است :

انصافا استاد خواهش دارم ازت ادرس این بی پدر مادر که به شما فحش داد رو بده به من دهنشو سرویس میکنم که برگرده بهددوران پارینه سنگی

 

پاسخ: اولا در صدد یافتن این حروم لقمه هستم ولیکن اگر حتم بدان که اگر آدرسش رو داشتم تا حالا کاری میکردم که ازم دیه طلبکار شده باشه!!


<-CommentGAvator->
فرحان در تاریخ : 1394/9/7/6 - - گفته است :
پس این بوده که میگفته. دیگه خودتون بهتر میشناسیدش و باور کنید من هیچ وقت پشت سر شما حرف نزدم

<-CommentGAvator->
فرحان در تاریخ : 1394/9/7/6 - - گفته است :
سلام. استاد نبینم کسی به شما توهین کنه. به خداوندی خدا آتیشش میزنم . این همون مهندس هست که من چند بار باهاش تماس گرفتم؟؟؟؟ عجب آدمهایی پیدا میشن
پاسخ:بله خودشه و انشا الله بزودی به راه راست هدایتش میکنم! حال با زبون خوش یا با پس گردنی!! جالبه که همین آقا در مورد شما میگفت که حواست باشه ، فلانی یعنی شما پشت سر بنده حرف میزده و ...

<-CommentGAvator->
مهرداد فلاح کرمی در تاریخ : 1394/9/6/faridbagheri - - گفته است :

اخه کودن کونده لاشی تو که تو ایران دستگاه هات پی پی میزن بعد تو خارج دستگاه ازت میخرن مردم رو گیر اوردی چرا پیام هامو نمیزاری من هنوز لورنز و چند تا دستگاه دیگه هم دارم میسازما بیا بهت بندازم دوباره تا کونت بسوره اقای ک***  کچل کودن بی عقل.

پاسخ: آقای مرتضی طوایف! اگر شما فکر می کنید من اینقدر پپه و هالو تشریف دارم، جنابعالی خیلی احمق تشریف دارید! چرا که فلاح کرمی اگر جرات چنین حرف زدن هایی رو داشت ، از آن زمان تاکنون مثله موش تو هر سوراخی قایم نمیشد و اون شب که بنده برای مواجهه شخصا به شهر خودتان آمده بودم با هماهنگی و راپورت صادقی و تو متواری نمی گشت!

ضمنا به گفته شما داداش دو قلویتان مجتبی طوایف (مشهور به مجتبی هدایتی) و صادقی مسبب چنین عملی بودند که بنده با مشاهده اینهمه دروغ و دغل بازی از جانب شما به این ننتیجه رسیدم که مجتبی هدایتی وجود خارجی ندارد و شما با دو دوزه بازی خود را با دو نام معرفی می کرده اید که امیدوارم در ادامه زندگی هم موفق باشید. و ضمنا آقای به اصطلاح مهندس ! اون نامه جهت خرید دستگاه نبوده و نیست و بهتر است به جای ور مفت، کمی سواد خودت رو بالا ببری یا لااقل با استفاده از مترجم گوگل ببینی اون آقا درخواستش چی بوده و بعد دهنت رو باز کنی و ...

امیدوارم دفعه بعدی وجود نداشته باشد و الا با طرح شکواییه ای مستند و محکم خدمت خواهم رسید، پس مثل یه آدم، سرت رو پایین بیانداز و به ظاهر زندگی خودت ادامه بده و کاری به کار و یا دستگاه دیگران نیز نداشته باش و تمام فحاشی های این چند نوبتت را هم به پای سوزش و اعلام قطع همکاری دو جانبه از جانب بنده گذاشته و تا این لحظه را چشم پوشی مینمایم.



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: